Wednesday 16 December 2015

The best wefie ever :')

*sambil menunggu ust halim dtg*
Entry kali ni xde point2 penting punn, cuma aku berminat nk msukkan moment ni dlm entry aku.
Supaya apa tau, supaya nnti2 klu Allah tarik nikmat ingatan aku, pstu aku trdetik bukak blog aku ni, benda yg akn aku nampak.. Entry ni! Entry yg tk berapa penting bg korang tapi penting bg aku.



Hari ni hari khamis, bersamaan 17hb 12 2015. Waktu 14:41 . 
Sedar dalam tak sedar, "teen" dlm usia dah hampir di hujung tanduk. Haha, ape ni dibot -_- . "Lawak kau tak sampai duhh"

Kesah pulak! Blog aku,tulisan aku. Haa
Sekarang aku berada dalam kelas yg besar yg x berapa nak sejuk.
Duduk di sebelah chut raihan. My bestie <3.

Takk, actually xde cerita nak diceritakan puun kt sini. Cuma nak lampirkan satu gmba "the best wefie ever" hahaha.

Dialog dia cmni :

Farisha : ha meh meh phone tu nk selfie.

Anis,chut,aku : ha cepat cepat.

Kayyy. Pastu farisha tekan lah kt 'button camera'

Tiba-tiba......


*timer* 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 

Hahahaha. Soooo, jadi lahh gmba dia mcm niii :') :')



No comments:

Post a Comment