Thursday 21 September 2017

KL Lepark

Salam and hai all my fellas!

4:18 am and yah! I'm still wide awake after a long journey from KL to my hometown. Cuti TIGA HARI SAHAJA GUYS
Erk haha, actually KL-Perak x de lah jauh sngat, tapi disebabkan jammed tadi so it took 7 hour jugak lah nak sampai rumah. Oh well! Alhamdulillah. *Be grateful for small things, big things and everything in between* so yah!!

Haha, okay back to the main purpose I'm posting this entry is *omaigod sorry I'm so excited to share this story* uhuk! Okay. Ckp melayu la sister. Kayy draggg lah lagi drag!! Bila nk start crita ni !!?? HAHA okay cmni !

FRIDAY 10:00PM

Anis : So guys, siapa nak follow kl lepark esok ni?

Aku *uuu, ape je ada kt kl lepark tu, and srsly time tu aku blur and decide utk pergi pun sbb aku ni jenis member pelawa gi mana-mana, aku org first yg paling rajin nk ikut. Tak tahu kenapa, mungkin nak jaga hati,mungkin x sanggup nk tolak dan mungkin jugak sbb aku suka berjalan haha. Dan satunya lagi benda paling sedih sekali time duit aku cuma ada 50 ringgit je utk hidup.

Sodiq dan aku : Aku follow !

SABTU 9:00AM

Aku : Anis, kt sana nanti ada apa je? *sambil search kt ig hashtag #kllepark2017

Anis : oh kat sana dy ad bukak booth2 buku cmtu, buku2 jenis awk suka like fixi pastu ada gig.

Aku : gig tu apa? *inesen kan masa tu --'

Anis : dy mcm konsert gitu, band2 underground tp ni dy buat open space

Aku : oh.ok


****** 11.00 AM *******

KTMB, Bangi ----> Bank Negara, jalan kaki lintas sogo, then sampai >Parkson<KL Lepark>

|| KL Lepark ||

To be continued hehe.....

No comments:

Post a Comment