Friday 24 January 2014

S.A.H.A.B.A.T

"Today i have realise the true meaning of 'friend' :(" hmmm???

dear stars * *
bile duduk kt ats bumbung ni..bru dpt ilham nk tulis ape..hehe
hurmm,,rinduny kat kengkawan MTS_ian <3 ..always in my heart..muah! :*

oke lah.. sape kat cini tak prnah ade kawan ?? semua org ade kan? okokok..denga cni..
kite klu hidup tanpa insan yg bergelar K.A.W.A.N,,kite takkan smpurna..betoll ni.. #serious talk ok# -_-#
kawan ni umpama satu cermin yg memantulkan imej kita..klu tkde kwn,,cmne kite nk baiki klemahan diri kita.. alaa..mcm tngok cermin la..klu kita pkai tdung..pastu rmbut t'keluar,,spe yg tgur kita? cermin kan.. klu tkde crmin,,cmne nk sdar rmbut t'kluar kan?? hehe,,aku tk buat lawak oke.. dan,,nasihat saye kat cni..
korang kne pndai cari kwn taw..sbb pengaruh kawan ni besar taww..same ade kita yg t'pengaruh,,atau
kita yg mempengaruhi mereka..okokok..
imam syafie said : Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku. Sahabat yg baik adalah yg seiring dengan ku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup dan selepas mati..Kuhulurkan tangan pada sahabatku utk b'kenalan krn aku akan merasa senang. Semakin ramai sahabat,semakin aku prcaya diri. Aku selalu brharap mndapat sahabat yg tidak luntur baiknya dlm suka dan duka. jika aku dpt aku akan setia padanya! 

oke,,ngantuk sudahh,., bismikallahumma ahyaa waamuut.. :) gudnite semuanyaaa.. :)

No comments:

Post a Comment