Friday 24 January 2014

U.K.H.W.A.H lillah :)

bismillahirrahmanirrahim.. :)

kita kawan sampai syurga ek! ;)

kawan,
bila rasa ingin mnangis,
hubungilah aku,
aku takkan sruh kau brhenti menangis,
tapi,, aku akan kata..
"aku ingin brsama engkau,,tapi takleh lame sngat,
nnti hbis air mata aku" :')

kawan,
jika terasa nak larikan diri
jauh dri msalah yg menyelebungi..
maklumkan kpdku,
aku takkan halang kau,tapi..
aku akan kata..
"b'larilah brsama aku utk
kau lupakan masalah kau
cuma jgn trlalu laju,
aku tak larat nak kejar ,
kaki aku pendek"
dan lps tu,aku jugak akan kata kat kau
"Kau tak boleh slamanya lari dri msalah, hadapi ia!"

Kawan,
jika kau kecewa kluarga kau tak bahagia,
bagitahu aku,
aku takkan mintak kau mmbenci keluargamu,
tapi..aku akan kata,
"Kajilah punca kekecewaanmu, dan pling penting,
terimalah segala ketentuan Allah"

Kawan,
jika kau kecewa dngan hubungan
kawan kau tu suatu hari nanti,
ceritalah pada aku,
aku takkan memburukkan dia,
tapi...aku akan kata..
"Cubalah letak diri kau ke dlm dirinya,
dan kau akan mengerti..trust me.. :)

tapi KAWAN,,
jika suatu hari nanti aku berdiam diri,
aku tak balas sms kau,
aku tak angkat panggilan kau ke,
hubungilah aku segera( kot emel ke,kot surat ke)
sbb waktu tu aku....
ermmmmm...
aku sngat prlukan kau( dan aku malu utk mengakuinya)
atau mungkin..
aku tlah kekal b'semadi,
diruang nan dlm dan sepi..

yg benar,
adeebaelyas

alhamdulillah.. :)

No comments:

Post a Comment